Spierpijn, sandflies en gletsjermeren

22 februari 2017 - Okarito, Nieuw-Zeeland

Korte impressie van de Milford track

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Eline:
    22 februari 2017
    Wauw geweldig zeg!!! En de sandflies herinner ik me nog goed, wij zaten elke avond met slippers in de aanslag om ze dood te slaan Haha. Geniet nog van jullie laatste week in NZ en alvast n goede vlucht gewenst naar Azië!
    Groetjes Eline
  2. Papa Fred:
    22 februari 2017
    Zie er heel nat uit. Jullie liever dan ik.
  3. Roy:
    22 februari 2017
    Super mooi en gaaf met al die watervallen!! Respect dat jullie zo chillie omgaan met het weer!
  4. Jose:
    22 februari 2017
    Wat is de wereld toch mooi, prachtige foto' s en video weer. Leuk om zo mee te kunnen genieten van jullie reis.
    Veel plezier nog en goede vlucht naar Cambodja.
  5. Marjan Leensen:
    22 februari 2017
    Wauh, wat een steile paden, en dat met zware bepakking, maar ook mooie vergezichten , en dan al die bijzondere dieren. Wat een ervaringen. Campodja zal heel anders zijn. Dat horen we dan weer, spannend !
  6. Ingrid:
    28 februari 2017
    Jeujj ook een filmpje! Ziet er heel steil uit zeg, wel voorzichtig doen hoor! Wederom prachtig.. En zie ook zon op de foto's ;)! Jullie schrijven leuk :)!
    Nog even genieten in de camper en alvast goede vlucht naar een totaal andere wereld. Daar gaan jullie vast ook heel veel moois en indrukwekkende dingen beleven.

We hebben trouwens heel veel aan jullie gedacht met carnaval, en jullie gemist! Op Anne's mail wat foto's!
    Liefs!
  7. Gerrie van Raaij:
    3 maart 2017
    vanuit een nat en winderig Millingen volg ik jullie reis.
    wat een mooie ervaringen, en belevenissen, die nemen jullie mee in de rest van jullie leven.
    geniet van het NU.